lördag 31 januari 2009

Lördag med Marabou

Hej! Idag var det nära att det inte blev något godis, men som tur var ringde jag Pappa när han var på ICA och fick beställt en Marabou:D.
Ja idag har jag sett Rocky filmen,ricktigt bra faktiskt. Jag hade sett lite av den innan men det var på kanal 3 så helt plötsligt stängdes texten av men idag gick det.
Igår var vi hos min syster som jag nämde igår,det var riktigt roligt och väldigt god mat! Sen spelade vi ett tv spel som hete Buzz som var mycket roligt,en trevlig kväll helt enkelt.
Idag blir det väl mys vid tven och GODIS! Hej då

1 kommentar:

  1. Ja vi tyckte också det var en trevlig kväll med trevligt sällskap och mycket god trerätters middag. Buzz var ett roligt frågespel också faktiskt. Inte kunde man tro att vi gamlingar skulle sitta och spela TV-spel på fredagskvällen, men det var jättekul!

    SvaraRadera